Edus35 _annee valla bacım 3 ay dikkat ediyordum doktoruma danışmıştım sorun olmaz dedi 9.ayımdayım hastaneye veya gezmeye giderken genelde yapıyorum
_annee Edus35 başka bişi daha sorcam canım, anne karnındaki bebek üşür mü? Soguk almıstım ben dün oyuzden merak ettim
eda006 _annee Tabikide üşümez amniyon sıvının kendine göre sabit bir derecesi var üşümez de terlemez de merak etmeyin 😂
Seda_nur4760 eda006 bende dondurmayı çok yemiştim acaba üşür mü diye aklıma geldi valla ☺️ ama kımseye sormadım
MorKelebek54 _annee kiz usumez merak etme anne karninin ici yaz sicagindan farki bile yoktir belki nenegim rahati iyi yani icerde merak etme bi kus sutu eksik 😂😂😂