Hanımlar Merhaba size bir şey sorucam aranızda yaşayan var mıdır bilmiyorum umarım yardımcı olabilirsiniz bana. Bu benim üçüncü hamileliğim ve ilk çocuğumda 38+6da doktorum beni hastaneye gönderdi çünkü evde suyum gelmişti doktora gitmeden bi iki gün önce ama az geldiği için anlamamıştım neyse işte suni sancıyla doğum yaptım. Sonra oğlum 7aylıkken kızıma hamile kaldım ve tam 40+5 haftada sabah saat 10-11 civarında yavaş yavaş sancılarım başladı nst’de de çıkınca hastaneye gittim bi kaç daat içinde doğum yaptım çok şükür ama bu bebeğimde başka bir şey oluyor bende. Sadece geceleri önce adet sancısı gibi geliyor arada bi sancı sonra aşaya baskı yapılıyor ve bebek çok hareket ediyor hatta arada böyle içimde bir iğne vajinaldan çıkacakmış gibi hissediyorum. Hani böylr idrar yolu enfeksiyonu olursunuz ya onun gibi bir şey ama idrar yolu enfeksiyonu değil çinkü günde en az bi 7-10 kere lavaboya gidiyorum hatta bir bardak su içer içmez 2 dk içinde hemen çişim geliyor(umarım anlatabildim ne demek istediğimi) ve sadece geceleri yatmadan önce oluyor bu olay. Gündüzleri her şey gayet yolunda ama geceleri zor oluyor. Sizce bu sancı mı yoksa günün yorgunluğu mu? Size sormak istedim çünkü dediğim gibi diğer çocuklarımda hiç böylr olmamıştı