Rabiamiyy Rabia_dgn bende erkek annesiyim geç gelir diyorlar ama hayırlsı vaktinde gelsinler inşallah 🥹🥹🥹
Sedbng 25+5 💙 uygulama 4 haziran gösteriyo ama sanki o kadar beklemicekmiş gibi hissediyorum mayıs sonu gelir gibi 🥰