merhaba şuan 14+6yız iki gündür mide krampları çekiyorum.dün çok değildi ama bundan bir saat önce o kadar kötülendim ki nefes dahi alamıyordum çok kötüydü rabbim sizlere yaşatmasın. acile gittim damardan bir ilaç ve gaviscon verdiler.Aslında bu haftalarda normal olduğunu biliyordum rahim büyüdükçe haliyle baskı oluyor fakat ben 2 gündür balık yağı kullanıyorum sizce bu balık yağınında etkisi olabilir mi deneyimli anneler var mı?