Iyi aksamlar ben 27+3 haftalik hamileyim bebegimin hareketlerini gec hissettim ve iki gündür neredeyse hic hissetmiyorum arada bi kıpırtı dışında yarin doktoruma gidicem mutlaka varmı benim gbi olan 😔 ...Allah herkese sağlıkla bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin 🤲