Ceydametee Daha kar görmeden bahar geldi bu kış çok tuhaf Ahir zamana girdik bence kızlar günler de çok çabuk geçiyor gibi geliyor bana 🤔
aslhnkrts9 Ceydametee ben yaşadığım yerde normalde de kar görmüyorum ama bu sene soğukta görmedim hiç Allah sonumuzu hayretsin 😕
Ceydametee Rbytkn Amin inşallah ama bu yıl sanki daha değişik gibi bianda Marta gelebildik Şubat in 29 çekmesiyle alakasız ama
Ceydametee aslhnkrts9 nerede yaşıyorsunuz.Evet cemrede düştü zaten havalar ısındı Instagramda gördüm herkes piknik yapmış.Hava güzel olduğu için
aslhnkrts9 Ceydametee aydındayım kar yağmaz ama merkeze sağlam soğuğu vardı buranın 😬 bu sene cidden bende fark ettim iki haftadır herkes dışarlarda burda
Ceydametee aslhnkrts9 Evet herkes yazı getirdi:) Aydın da benim falcım var onun storylerinden görüyorum yaz gelmiş oraya 😀
Ervaa35 Ceydametee izmirde yaşıyorum toplasan bütün kış 1 ay soğuk görmüşüzdür aman aman bir soğuk yoktu.Bugün öyle sıcaktı ki bahar havası artık mevsimler karıştı ahir zaman Allah hayırlı imanlı ömürler ve ölüm nasip etsin🤲🏻
Ceydametee Ervaa35 Amin canım inşallah bende Yalova’da yaşıyorum ama hiç kar görmedik sadece yağmur yağdı o kadar
Ervaa35 Ceydametee aa aa hayır hiç hissetmedik ailem falanda hissetmedi sanırım çünkü illa arayan yada paylaşan olurdu
FyA Ceydametee günler inanılmazzzzz hızlı geçiyorrr su gbi değil şelale gbi akıyor haftalar hemen bitiyor ahir zamandayız valla ileriki yıllarda nasıl olur korkuyorum böyle şeyleri düşününcede 😒😒😒
Ceydametee FyA babannem bundan 10 yıl önce derdi ahir zaman geldi diye ama ben inanıyorum 2024 te geldi
Buseirgit Ceydametee Ankara’da yaşıyorum bundan 5-6 yıl önce aşırı kar yağışından okullar tatil ediliyordu bu sene kar filan göremedik
MorKelebek54 Ceydametee kar yagmayi gec yagmur bile yagmadi cok fazla sakaryada valla hizli geciyo zaman harbiden