32+6’dayım. Karnım akşam 8den beri taş gibi sert artık nefes alamıyorum o derecedeyim. Ara ara çok hafif yumuşadı. 9 gün geriden geliyordu bebeğim. Şuan şehir dışındayım. Nefes alamama sorunu dışında sadece tuvalet sıkıntım var çok büyük tuvalete çıkıyorum. Ama sancım yok. Neden böyle oluyor olabilir? Stres sebep oluyor olabilir mi? Ya da gününü yakalasın diye yediklerime çok özen gösteriyorum kefir süt yumurta balık vs çok tükettiğim için mi bunu sormamın sebebi tamamen sağlıksız besleniyordum bir haftadır düzen oturttum ağır mı geldi acaba diye..