baby58 Kızlar 22.Haftada usg girdim ve erkek bildiğim bebeğim kızmış 😃 erkek olsa ismini hazırlamıştım ama kız ismi hiç dusunmedim önerilerinizi bekliyorum 😅💕
aslhnkrts9 baby58 biz Doğa ismini koyucaz belki fikir olur buna karar vermeden önce de Zeynep alin düşünüyorduk 🥰
Nesfur41 aslhnkrts9 Bende kızçeme doğa ismini koydummmm 🥰🥰 Çok tatliş sakin bir kızım var şükürler olsun 🌸 inşallah sizinde sakin uysal bi kızçeniz olur 🌸🥰
aslhnkrts9 Nesfur41 ay ne güzel dilekleriniz var çok teşekkür ederim ☺️ amin inşallah şuan karnımda kuduruk kedi gibi ama doğunca uysal minnoş bişey olur 🥰 sizde sağlıkla güzel günlerde büyütün minnoşu 🥰
Nesfur41 aslhnkrts9 Ayyyy benim de öyleydi hiç durmazdı deli dana gibi 😂 korkuyordum bende çıkıncada böyle olur diye ama şükürler olsun hiç zorlaması beni doğa kuşum 🌸