kayaeda ya boşver onları
Bana down sendromu belirtisi bile dediler sıvı alalım falan
Sonuç ne olursa olsun aldırma gibi bi düşüncem yok istemiyorum dedim yaptırmadım
Gayet sağlıklı bi oğlum var hiç bozma moralini ama takipte kalınsın çok yükselmesi iyi değil
Bide doğum yapacagın zaman kesnlkle doktorlara söyle ilk gün takip etmeleri gerekiyor idrar yapıp yapmadığını