38+2 haftalığım aynı durumu yaşıyorum malesef kombi evde en kısık en düşük ayarda yanıyor ona rağmen sıcak basıyor eşim diyor ki oldu olucak hiç yakmayalım 😂 ama bilmiyor ki içimin yangınını 🙈 sürekli terliyorum nefes alamıyorum dün bütün gün balkonda oturdum serin diye akşamda dahil… neyseki son 3 günüm kaldı dayanmaya çalışıyorum biraz da olsa 🙄