Babyada Kızlar kendimi çok dinlediğimden de olabilir gün içinde halsizim gece yatağa yatınca da midem böyle ağzıma geliyor gibi oluyor. Karnımdan reglkenki gibi pıt pıt sesler geliyor. Bunu yaşayan ve gebe kalmış olan var mı belirti midir ? BAT 3 Mart
Mot_her93 Babyada sizinle aynı durumdayım inanın :) bide buna ek olarak metalik bi tar geliyo ağzıma bazen. Adetim 3-4 mart arasında günümüzü bekleyeceğiz başka çare yok :) akşam yemeğinden sonra mı oluyor size de
Fatma_ecem4 Babyada ben 13 haftadayim baştan beri böyleyim sabah bulantım var sonrası iyi gün boyu çok güzel akşam yatinxa kalkıp kusuyorum bazen tutamıyorum şimdi bu mesajı yazarken bile midem çok kötu inşallah sizdede gebelik vardır 😍😍❤️
Tugcev Babyada benim de sabah bulantısından ziyade gece bulantım oluyor. Çok sık olmasa da istifar ettiğim zamanlar oldu yataktan kalkıp. Bazen yataktan kalkıp banyoda buluyorum kendimi ama istifar edemiyorum hep çıkaracakmış hissi oluyor aynı rahatsızlık midem de de oluyor maalesef 🤦🏼♀️
Ela-arasyilmaz1 Babyada bende öyleyim sabah değilde gece bulantı öok oluyor kusmuyorum ama gündüz hep hasta gibiyim
Babyada Mot_her93 yemekten sonda değil de biraz geçince başlıyor geceye doğru. Tat değişikliği olmadı bende, bekleyeceğiz evet maalesef 🥺
Babyada Ela-arasyilmaz1 bende kolumu kaldıracak halim olmuyor bazen sonra bakıyorum geçiyor, değişik bir döngü