Sedapetek Selam kızlar 32 haftadan bu yana rahmime sancılar kramplar giriyor bazen yürüyemez hale geliyorum bu ilk zamanlarda 2 dk sürüyordu simdi ise uzun bir süre devam ediyor geçiyor bu belirtileri yaşayan var mı bi kac gun sonra kontrolüm var
Sedapetek Sedapetek Bazen korkuyorum erken mi dogurucam diye nst ye de baglandım 2 hafta sonra gel dedi iste bakalım nursumdem etek"#p31606987