aslhnkrts9 Songul1- evet karından bakmıştı bi hafta sonra beta 1200 yü geçmişti pazrtesi günü kan verdiğimde cuma gittiğimde keseyi görmüştük aynı haftada
Ayseeyuksellll Songul1- evet canım gözün aydın 🙏 Benim ilk değerim 198 çıkmıştı doktor 3 haftalık falann demişti Şu an 17+4 😊
Ars2223 167 çıkmıştı 2 gün sonra 395 gibi bir rakam çıkmıştı arkadaşımın ilk 30 çıkmıştı şuan ben 9 o 15 haftalık hamile