Sekine24 normal hayatın sancılarıylz doğum sancılarını kiyaslamamak lazım çünkü o anda çok fazla oskitosin ve endorfin salgiliyor vücud ve hikmeti ilahi (evet eziliyorsun buzuluyorsun ağlıyorsun yada bağırıyorsun) ama bir şekilde üstesinden geliyorsun mis gibi doğum yapıyorsun gücünüz kuvvetiniz yerinde olsun yeter vücudun ağrıya karşı verdiği tepkilerdir sadece, çok ağrı çeken hiç kimse gülmez oynamaz yani akla ilk gelen vücudun üstesinden gelmek için kendini kandırmak için verdiği tepkiler oluyor..
Korkmayın, ben normalde mıymıy değilim ama zor doğum yaptım
Arkadaşım da felaket ağrılar çekerdi ader ağrısı ilaçsız serumsuz asla atlatamazdi bayıldığı olurdu ama çok güzel iğnesiz neysiz doğum yaptı, o agrilaya dayandı
Keza kız kardeşim de prensestir ama çok güzel atlattı benden daha güzel
Böyle hikayeler çok duyarsınız
Doğum çok bambaşka bir olay ve o an kimin ne şekilde geçireceği yasayacagi asla tahmin edilemez bir durum
Rabbim kolaylıkla sağlıkla kavuşmak nasip etsin 🤲🏻🌸