Nursen21 Tgcee al canım bence gerekli Kullananlar hep memnun kalmışlar Hatta ilk zamanlarda emzirme atleti daha çok kullanışlı olur diye düşünüyorum Ben öyle yapmayı düşünüyorum
Doga_deniz Tgcee ya ben de şeyi merak ediyorum hep böyle babaanne sütyeni gibi dümdüz mü oluyo bu emzirme sütyenleri şöyle dantellisi renkli olanları falan yok mu bakıyorum hep ten rengi beyaz siyah gördüm hiç de sevmem öyle dümdüz şeyleri 🙈
sulenindunyasi Kesinlikle al.Emzirme sütyeni hatta emzirme atleti daha rahat 20 gün oldu başka birşey kullanamıyorum
sulenindunyasi Tgcee sütyeni aynisinin uzun olanı 2 tane emzirme sütyeni 2 tane atletini aldım ama şimdi tekrar atlet alicam çok rahat oluyor
1850 Tgcee lohusa dönemınde evde ve hastane de takmak ıcın aldım bende. Normal zamanda cok kullanılmaz gıbı. Kullananlar varmıs ama bız desteklı vs tiplerine alıstıgımız ıcın bunlar dümdüz gelıyor ınsana😁
Tombishamis Emzirme sutyenindense atleti daha kullanışlı ikinci gebeligim ilk gebeligimde kullandım kesinlikle tavsiye ediyorum 😊
Alinmavi Tgcee emzirme sutyeni gereksiz bence ben 2 tane aldim ama zaten normal sutyenle de emziriliyor ki hic manasi yok. Ama emzirme atleti cok gerekli. 2 tane de emzirme atleti aldim keske sutyen yerine 2 tane daha emzirme atleti alsaydim. Soyle aciklayim sutyeni asagi indirip kivirip rahatca emziriliyor. Normal atletler ustten gogus altina kadar acilamiyorsa ki cogu olmuyor o kadar esnek degil yani, emzirirken bel karin bolgesi de acildigi icin ve kesinlikle usutulmemesi gerektigi icin emzirme atleti sart ve kullanisli. 👍
tomurcukannesi Tgcee desteksiz sütyenler yetiyo yaa ben aldım ama şart değilmiş yani hem normal sütyen kullanıyorum hem desteksiz kullanıyorum hemde emzirme sütyeni kullanıyorum