Rabia__q ben oğlumu 2020de doğurdum şuan ikinciye hamileyim esim dogum yaptığım hastaneyi aramış fiyat için epidurale 5000 tl demişler dogum ücreti hariç ben çok memnun kaldım rahat ettim yine nasip olursa yaptıracağım başta sancı çekiyorsunuz 4 cm açılmayı görünce yapıyorlar iğneyi sonrası rahatlık hiç stres yapmayın vücudumuzun doğası bu oyle düşünün ben öyle rahatladım iğne yaptıktan sonra biraz dinlendim sonra yürüyüş yaptim dogumhanede hiç sanci hissetmedim yürüyüşten sonra ıkinma isteği geliyor işte dogum başlıyor o zaman