Rvzaa Bende buton göründüğünde çantam hazır değildi bir telaşla hazırladım 😀sanki hemen doğuma gidiyorum şimdi 37+6 sezeryan olucam cuma inşallah günümü bekliyorum heyecan korku karmaşık duygular
SumeyyeTpl Rvzaa 😂😂 ay allah iyiliğini versin ama o kadar normal ki ben çantamı hazırlasam tam duramam,yerimde sayarım.Sağlıkla gelsin bebişlerr🥹
HilalveEfem SumeyyeTpl bide benim erken doğum riskim vardi 40i göreceğim galiba 😄 bebiş kaç kilo sizin herşeyi yolundadir inşallah
SumeyyeTpl HilalveEfem ay 40 a kadar çatlarız biz 😂 valla hiç bilmiyorum daha kontrole gitmedim inşallah iyidir kilosu 🥴
HilalveEfem SumeyyeTpl bide 30.haftada çanta hazırladım ben sanki zaman durdu o haftadan itibaren😂 iyidir inşallah ☺️
SumeyyeTpl HilalveEfem ben o yüzden daha hazırlamadım ama bu hafta hazırlarım ağrılar olmaya başladı insan hem korkuyor hem heycanlanıyor psikolojimiz bozuldu artık ya 🥴🥴😅
SumeyyeTpl Birikrabirsusam ay maşallah çok az kalmışş ben heycanlandım sanki ben doğurcam sağlıkla gelsinn
HilalveEfem SumeyyeTpl evet benim erken gelecek diye herşeyi hazırlamak daha çok strese soktu 😄 ağrılar benimde var bide üstüne gece uykusuzluğu başladı