Twinsmami Sevgili anneler, ikiz bebisleriniz için yanınıza ne tercih ettiniz? Park yatak alıp ikisini de bir süre yan yana yatırmak ya da iki küçük anne yani sepet besik alma arasında kararsız kaldım? Tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorummm🌺
Kediannesi1 Twinsmami 2 heyner beşik aldım (ahşap park yatak gibi düşünün) birini kurdum ikisini birlikte yatırıyorum 3 aylıklar daha
obirannea Twinsmami arkadaşım 2 tane ayrı ayrı park yatak aldı onlarda 2 yaşına kadar yatarlar baya büyük oluyor çünkü onlar
UralYlmz Twinsmami bende şimdilik bir tane park yatak aldım ikisine bir kullanacağım bir süre, sonrasında severlerse ve kullanışlı olursa bir tane daha almayi düşünüyorum💜💙
Kediannesi1 Twinsmami 3.5 ayliklar daha yeni acaba ayirsam mı diye düşünüyorum iyice hareketlendiler kayıp birbirlerini uyandiriyorlar çünkü
Birikii Sizin tercihinize kalmış bişey beraber yatırmak isterseniz 1 tek park yatak yeterlidir ama 4 ay yatarlar en fazla yan yana bir park yatakta. Baştan itibaren ayrı ayrı yatırmak isterseniz de yine park yatak derim küçük sepet olanlar çok kullanışsınız fazla kullanamaz sınız ama park yatak 2 3 yaşına kadar yatarlar. İlk 2 ay yan yana park yatakta yatırdım sonra odalarına geçirdim odalarında tek kişilik Montessori yatakları vardı 9 aya kadar onda yattıllar yan yana biri ayağa kalkıp düşünce ve birbirlerini rahatsız etmeye başlamışlardı Montessori yatağı söküp yan yana 2 park yatak koydum 1 buçuk yaşındalar park yatakta yatıyorlar her birinin bir park yatağı var büyük kolaylık düşme çıkma olayı yok