Asasass Mariaa ahh tatlı tatlıbi kaşınıyo peki neml emdi emek için bişe kullanıyo musun önerdiğin bir şey var mı
Mariaa Asasass ben şuan 37 haftama girdim hiç çatlağım yok çok şükür kırmızı kantaron ve kakolu vazelin sürüyorum gün ıcınde sureklı