Deryalina- 15/20 gün kesinlikle yan yatamazdim .. ufacık basit bişey gibi zannediyor kimi insan ayy toparlan nolmuş biz de olduk valla çok rahat diyolardi ..halbuki 7 kat kesik ve her katın acısını ayrı ayrı hissediyodm . Herkesin bünyesi ve ağrı eşiği farklıdır . Yavaş yavaş toparlanir vücut ve normal hayata dönersin .zorlama kendini ben de bir süre sadece sırt üstü uzanabiliyodm ve çok sıkılmıştım