annesininballisi busraltin ben 10+3te başladım lokman hekime geçen hafta ilk muayenemi oldum yani bu hafta da 2.yi olcaö
annelikkyolundaa @Gulcan0643 maşallah sizin sona gelmiş sağ salim kucagımıza alalım inşallah 27. haftadayım ben de