Anneseker Kızlar biraz garip gelebilir sorum ama çok psikolojim bozuldu ben hamilelikten önce 37 numara ayakkabı giyiyordum şimdi 39 giyiyorum doğum yapalı 10 gün oldu ayak eski haline dönüyor mu 🥹
Adensmom8 Anneseker ben doğumdan önce 38 giyiyordum doğum yaptım ödemin çoğu indi ama şu an 39 oldu eski ayakkabılarımı verdim birilerine
Anneseker umrumdadegil evet ve doğumun son haftaları deli gibi ödem topladım fil gibi olmuştu ayaklarım şişlik indi ama eski ayakkabılarımı hala giyemiyorum
umrumdadegil Anneseker bol bol su iç mutlaka benimde doğumdan sonra şişmişti ayakkabımı giyemedim eve terlikle dönmek zorunda kaldım 🥲 bol su ile daha çabuk atılıyor vücuttan bir de tuzlu yememeye çalış