Senabingol canım benim kızımda öyleydi. Ayda iki üç kere antibiyotik kullandığımi bilirdim. Sonra burada devlette bir doktora denk geldim, Allah razı olsun ondan. Benim kızım 2 yaşında havale geçirdi bu yüzden çok korkuyordum. Neyse doktor alerjik rinit olabilir dedi. Bir de bademcikleri bir tık büyük ameliyata gerek kalmayabilir bunları kulkanirsan düzenli dedi. Kızıma burun spreyi ve toz verdi bir de kan ilacı. Yemin ederim onları kullandık kullanali hastalıklari çok hafif atlatıyor. Mesela önceden ateş düşürücü verdiğimde direnirdi ateşi geçmezdi. Şimdi geçiyor hemen doktora gitmeme gerek kalmıyor. Hatta şimdi hasta ama grip, inanır mısın burnu akıyor. ☺️ Burnu akıyor diye sevinuyorum ama sen beni anlayacaksın eminim. Ben çocuğum da burun akıntısı ne bilmezdim direk boğaz enfeksiyonu ateş. Çok zor bir süreç seni çok iyi anlıyorum canım. Yani sakın sen düşünme ki ben bakamıyorum edemiyorum ki bir anneden daha iyi kim bakabilir ki çocuğuna. ☺️