Arkadaşım yumurta takibi içit test kullanıyordu hamile kaldıktan sonra elinde bi tane kalmıştı onu da bana verdi 5 şubatta akıntımdan şüphelenip yumurtlama testini yaptım çift çizgi çıktı ikinci çizgi biraz silikti ama baya netti. O günleri değerlendirdim yumurtlamanın başı mıydı sonu muydu bilmiyorum. Bugün 25 şubat ben beş gün önce test yaptım negatif çıktı ama bel kasık ağrısından duramıyorum sizce varmı?