[silindi] şuan çok şaşırdım çünka çok ağır bi takanıklık geçirdim yemek yiyemez hale geldim o derece bi tıkanıklıktan söz ediyorum o halime rağmen KBB doktoru,devlette bi doktor,özelde başka bir kadın doğum doktoru aynı zamanda başka ildeki bir kadın doğum doktoru hiç biri kullandırtmadı çok kötü olduğumu göndükleri halde..astım ilacı dahi başladılar o derece doktor doktor gezdim ama biri bile çok kötüysen kullan demedi..Ayrıca eczanelerde hamile olduğum için veriyoruz ama kullanma dediler iliadın verdi doktorlar onu da 5 günden sonra kullandırtmadıler..Sizin doktorunuz neye göre dedi bilmiyorum ben çok çektim çok şükür şimdi biraz daha iyiyim ama fıs fıs kullanmadan idare etmeye çalıştım