Zeliha66 spinal de sadece ayakların uyuşur hiç bir şey hissetmezsin ameliyat süresince. Epiduralin de olunca sezeryen sonrası ilaç yapılıyor. Doğum sonra sı da ağrın olmuyor. Yani ayaklarını hareket ettirebiliyorsun. Ama ağrın olmuyor yürüyebiliyorsun