eecceeemmmm Kızlaar, ikizler bebeklerime hamileyim yatak odam kücük anne yanı almam pek mümkün değil birde almışken 3-4 yaşlarına kadar kullanabileceğim birşey almak istiyorum önerileriniz varmı? :)
Rbytkn eecceeemmmm bı park beşik de mi sığmaz ? Başka odada yatiramazsiniz ki ilk aylar, hatta uykuları düzensizse ilk yıl deyim
Rbytkn eecceeemmmm yatırabilirsiniz bir çoğusu öyle yapıyor en azından ayırma ayına gelene kadar 6 7 aylık olana kadar bir bı ucunda biri bi ucunda sığıyor normalde
Rbytkn eecceeemmmm yer yatağı olarak mı yani eşinizle ? Yani ayrı yatmayı düşünüyorsaniz pek olumlu bir karar olmaz bence ama siz bilirsiniz tabiki Yada başka geniş bir odanız varsa çift kişilik yatağı alıp yere serip yatabilirsiniz Yani ben öneri olarak dedim Ben park yatak kullanıyorum ikisinede park yatak aldım en ucuzlarından hemde memnunum 3 4 yaşına kadar da sığıyorlar ama zevkiniz veya bütçenize göre değişebilir ben beşik için çok harcamak istemedim Nasip olursa o yaşlardan sonra iki yatakla çocuk odası yaparım İnşaAllah
eecceeemmmm Rbytkn yani imkanlar dahilinde birşeyler yapmaya çalışıyorum bende olası ihtimalleri de düşünerek hareket etmeye çalışıyorum. Tavsiyeniz için teşekkürler
Nurdan2323 Merhaba park besiklerin hem yatağa göre hemde normal beşik olarak kullanılanlari var bazı park beşikler bir tık büyük onlara ikizler sığar ben kızımdada oğlumda da 5 yaşına kadar kullandım şimdi ikizlerim için alcam