mugemuzn şeker çıkınca,DİYET.mutlaka.şeker asla,unlu poğaçalar ekmekler asla.evde takip yapman gerkiyor aclık tokluk.diyete ragmen düsmüyorsa seker insulin baslatiliyor. Henüz 19cu haftadasın.doktorun sana bu haftamı ver demiş? Demediyse ,24de verilir diğe biliyorum.yani o zamana kadar kendini hirpalama ,kotu düsünme insaAllah sekerin cikmaz.ama tahlil yaptirana kadar da sekeri azalt.tatliyi azalt.zaten seker olmazsak bile tatli falan cok zararli bisey. Bi de unutma ,bebegin dogana kadar kisitladigin her seker senin ve bebeginin sagligi icin cok onemli .çok zor bi süreç.ama elhamdulillah diyelim.