Canım burda herkes bu konuda aç tok diye yorum yapıyo ama öyle bişey olsa doktor zaten bunu önceden söyler aç ya da tok gel diye bence farketmiyo insanlar kendine göre yorumluyor ben aç gitmiştim ama özellikle değil erken kalktığım için geç kalmayalım diye bişey yememiştim çok hareketsizdi doktor kalpteki damarları gorememisti kıpırdatmaya çalışsada kipirdamamisti bişeyler yiyip gel ne yicegin farketmez demişti bisküvi yemiştim meyve suyu içmiştim hareketlenince bakmıştı bence doycagin kadar ye tatlı bişey yeme hafif şeyler ye