Aysusenn Herkese iyi akşamlar 🌸 normal doğum yapabileceğime inanmıyorum bu konuda kendime güvenmiyorum ben. Zaten çatım da dar . Dr la pazartesi günü konuşucam ama tepki verir mi bilmiyorum. Bu dr daha çatımın dar olduğunu bilmiyor. Bana akıl verin kızlar nasıl yaklaşım sağlayım
Rumeysaglnin Aysusenn Doğum doğal bir süreç akışına bırakmanızı tavsiye ediyorum Gerçek bir sağlık problemi olmadığı sürece Yani panik ,korku ,heyecan sağlık problemi değildir çatı muayenesi mı oldunuz dar yazmışsıniz
Mevlude_Sahin Aysusenn Eşimin kuzeni benden bir kaç ay kendi isteğiyle sezeryan oldu oda normale cesaret edemem demişti. Neyine bir şey diyecek doktor milyarlar almayı biliyorlar bir ameliyattan. Bende ilk bebeğim taşikardi olduğu için acil sezeryan olmuştum ikinciyi 1 ay önce yine sezeryan yaptım. İyi ki de olmuş diyorum ikinci de şiddetli sancı çekmiştim ona rağmen ağrıdan kıvrandım normalde hiç dayanamazmışım demiştim. Tercih sizin ama doktorunuzda sezeryana karşıyım diyemez hastanın kendi tercihi
Epifizbezi Aysusenn devlette doktorum iyi biriydi ama prosedür gereceği yapamıyoruz dedi tatlı bit dille 🤣 bende ozaman ben özele kaçar dedim . Söyleyin yani çekinmeyin