bdenerigokce Hilaalc burada biri bana öneride bulunmuştu adını hatırlamıyorum Allah ondan razı olsun🌸 çok rahatladım . Sana söyleyeyim; Venüs marka jilet ve satin care traş jeli 🙌🙌🙌 aşırı aşırı tavsiyemdir
yelizerduran Hilaalc ilk zaman Venüs’ün bahsedilen jiletini kullandım ama son aylar ne görebiliyorsunuz ne ulaşabiliyorsunuz o yüzden artık ağdaya gidiyorum tavsiyem son aylara gelmeden ağdaya alışmanız çok rahatlık ve kolaylık oluyor
mrsmom_ Ay agda yaptirdim az az çıkıyor o azlar icin de gitmek tuhaf oluyor son haftamdayim her hafta kontrol var dogum ihtimali var o azlara jilet vuruyorm çoğalıyor iki güne epilasyon yapamıyorum agda az ve kisa olunca olmuyor çaresiz kaldm bnde
Esraabbaa Valla ben tüm 9 ay boyunca ağdaya gittim çok rahat ettim jilet bence çok yorucu sabah alsan akşam çıkıyor zaten. 39 haftalık olduk iki gün önce son kez gittim.