yarenb Merhaba,4 buçuk ay mide bulantısı,kusma yüzünden hayati zehir olmus bir gebe olarak yaziyorum😀 çok kez ağladım bebeğim beslenemiyor diye asla yiyemiyordum,kilonalmak yerine veriyordum. Doktor bana Prilam verdi,hatta çoğu gebenin bunu kullandığını biliyorum. Herhangi bir zararı da yok. Bana da etki etmiyordu sonra kullanım şeklimi değiştirdim. Gece 2, sabah 1,öğlen 1 tane aliyordum. O zaman ise yariyordu