Merhaba kızlar.
Aranızda sucuk ve fanta tüketen var mı? Tüketenler ne derece tüketiyor. Çok zararlı olduğunu hatta doktorun önermediğini biliyorum. Ama bazen inanılmaz canım istiyor. Sucuğu tost içinde ya da pizza üzerinde tükettiğim oluyor. Bazen de içim yanıyor fanta içiyorum :(