Haticegoy-- bende hamilelik başından beri çıkıyor yüzüm hep yara oldu sivilce izleri kaldı bazı yerlerdede peeling yap yüz temizleme Jeli ile yıka ben öyle yapıyorum artık geçtiği kadar 4 gündür yaralardan kurtulamadım dudaklarım da sürekli yara olup duruyor zor valla