Hanımlar öncelikle hayır’lı kandiller bugün öğleden bu yana belimden bacaklarıma hatta ayak parmak uçlarıma kadar bir karıncalanma gibi damar asıltır gibi bişey hissediyorum ama kasıklarımda hiç bir ağrı bişey yoktu 1 saattir falan ara ara kasıklarıma da ağrı vuruyo acaba doğurmak istiyorum diye mi doğum ağrısı gibi hissediyorum yoksa doğum ağrısı böyle bişey değil mi yani ikinci doğumum ama o ağrıyı öyle bi unutmuşum ki asla kestiremiyorum bide 2 haftadır yalancı ağrılarım hep oluyo
Bir hastaneye gidip nst falan taktırsam mı acaba diye düşünmüyo da değilim 🤔🙃