Mavininannesii böyle birşey ilk defa duyuyorum erken Doğum riskinden dolayı 10 gün hastanede yattım doktorum odama ultrason cihazı bırakmıştı sabah akşam bakıyordu hiçbir sorun yaşamadım bebeğim erken doğmasına rağmen yaşıyor çok şükür ve sağlıklı.şimdi ikinci bebeğim içinde risk var her hafta kontrole gidiyorum hem alttan hem ultrasonla bakılıyor çok şükür son ayındayım sorun yaşamadım.Anlamıyorum zaten alttan muayene oldum bebeğim düşer mi yok ultrason zarar verir mi bence bu kadar kulaktan dolma şeylere inanmayın