Ozy ben hergün 2 bardak süt içiyorum normalde çok seviyorum bazen 2 muz yediğim günlerde oluyo gebelik şekerim var insülin kullanıyorum bunun dışında kaşar çok yiyorum senin kilo almaman sorun değil ben de 23 haftalığım 1 kilo aldım oğlum şimdi 700 gr ama bence ben önden gidiyorum yani seninkinin kilosu az değil haftasına göre normal canım