metemom_ bende kokuyu çok alıyorum ve midem bulanıyor hemen baktım olacak gibi değil gittim hastaneye doktor bi hap verdi sabahları aç karnına yiyorum iyi geliyor ama yine az bir şey bulantı oluyor da eskisi gibi değil iştahsızlık var birde hiç yemek istemiyorum zor yiyorum