Kg16 tüp bebek sonrası kendiliğinden gebe kalan çok duydum neden olmasın ki.
16 haftalık bayağı büyük olduğu için naçizane rahminize ve kendinize biraz zaman verin. Yaşınız kaç bilmiyorum ama tekrar aynı şeyleri yaşamamak için acele etmeyin derim.
Doktorunuz daha iyi bilgi verir. Adetlerinizin normale dönmesi muhtemelen 4-5 ayı bulacaktır. Sonra denemelere başlayabilirsiniz bence.
Çok çok geçmiş olsun, en yakın zamanda tekrardan güzel haberler alın inşallah 🌸