Kızlar ilk gebeliğim olduğu için tecrübem yok o yüzden sormak istiyorum normal mi yoksa değil mi bilmiyorum 🙄 iki gündür karnımda sertlik oluyor ama bebek bi yerde toplanıyor ve ittiriyor resmen onun sertliği yani. Dün biraz da üşüttüm ondan sonra sancım da oldu zaten ondan beridir neredeyse kesintisiz bu şekilde karnım. Normal mi?