Arkadaşlar merhabalar, 40+1 olduk, doktor kontrolünde hiç bir şekilde açılmam olmadığını bebeğin kafasının yukarda olduğunu en az bir hafta on gün daha gelmeyeceğini, istersem sezeryan olabileceğimi beklemek istersem de bir hafta daha müsade edeceğini söyledi. Nst de kasılmalarım 60 larda çıktı. 3 cm kadar açılmam olsa suni sancı verebileceğini söyledi. Açılma olması için bu hafta içinde yapmamı önerebileceğiniz ne var acaba deneyimlerinizi paylaşır mısınız?