Firstpreg Ecem95 Allah bağışlasın ☺️ Peki adet olmasak da yumurtlamamız oluyor mu? Korunmak gerekir mi acaba?
Ecem95 -rzrnmrt47 41. Gün bitti 52. Gün 40 bası diye bir kanamam oldu 4-5 gün o kadar onun dısında hic bir sey olmadı hâlâ
svdmm16 Mercimeek 2.5 yıl geçti canım hatırlamıyorum ama ben adet olduğumu anlamamıstım doğum sonrası kanama geri başladı sanmıştım ta ki 29 gün sonra tekrar olana kadar 😀
F_NUR_K-S Mercimeek Yani değişkenlik gösterir belki , yaşayan biri çıkar belki ama kesintisiz devam ediyosa dr a gidin mutlaka
Aylinto Mercimeek benim 2 ay sonra olmuştu 4 gün çok kanamalı geçti 2-3 gün normale döndü ikinci adetimde daha normaldi. Hiç ağrı sızı hissetmedim bu arada
gul-lale1 40ıma kadar kanamam oldu. 40ım çıktı 1 hafta sonra 8 gün süren ama az az kanamam oldu. Sonraki ayda 3 gün çok az oldu. Daha sonra 1 hafta geciktim ,gebelikten önce ki kanamam gibi oldu bu sefer. Normale döndüyünü düşünüyorum ben de