Beren02 ben de sizin gibi düşünüyorum ya yoykonun 0-36 kg oto koltuğu var büyük kızım kullanıyor ona koltuk yükseltici alıp bu oto koltuğu yenidoğana ayarlamak gibi bir düşüncem var ekstra puset gereksiz geliyor şuan bende puseti bir arkadaşıma vermiştim tüp bebek tedavisi görüyordu hala bebeği yok istemek de istemedim geriye. Arabada sabit oto koltuğu kullanıp kucağıma da slingle bağlama düşüncem var ilk aylar. İlk kızımda da ilk 4 ay kadar çok nadir bebek arabasıyla çıkmıştık hep sling kullanmıştım.