Meryem4343 Merhaba kızlar 11. Haftadayım 11-14 haftalar arası ikili test yapılıyor. Çam ve sakura hastanesi perinatoloji bölümünde yapılıyor dedi randevu aldım orda ikili test yaptıran var mı
Meryem4343 Mommyshark2023 hangi doktordu hatırlıyor musunuz memnun kaldınız mı cinsiyet falan söylemiyor değil mi ☺️☺️ zaten hem ultrasonla bakıp hem kan alıyorlar değil mi
Sedoliay Meryem4343 canım bende 2 li testim detaylı ultrason kontrollerim hepsi perinatoloji bölümünde oldu genetik testlerin hersey 5 kuruş vermeden yaptırdım dogumumuda orda yaptim çok detaylı bakiyo doktor hakan bey perinatolojide Bi tane var onq kesinlikle gitmelisin
yeniannna34 Meryem4343 ben perınatoloji bölümünde tüm doktorlara gözüktüm diye bılırım zaten 3 4 doktor bırlıkte inceliyor detaylı şekilde hepsıde süper bakıyor
Meryem4343 yeniannna34 teşekkürler ben sadece ikili test yaptırmayı düşünüyorum Işıl turan bakırcı doktoruna göründünüz mü hiç nasıl bi doktor
yeniannna34 Meryem4343 gittiğinizde erkekte denk geliyor bu arada erkek kadın karışık oluyorlar Yani aldığınız doktor da orada ama yanında ekstra doktorlar da var
yeniannna34 Meryem4343 ben 2020 yılında heyete girdim tüm hepsi geldi çoğunu isim olarak bulmuyorum mesela İbrahim polat randevusu adına gidiyorum ama içeride 4.05 doktor oluyor O şekilde İsim olarak bilmiyorum bu doktoru ama belki de gelen doktorlardan biriydi
Meryem4343 yeniannna34 neden peki farklı doktorlar da bulunuyorlar ? Yani sadece bebeğin burun kemiğine ve ense kalınlığına bakılıyor deniliyor. Çok doktor olmasının sebebi nedir
yeniannna34 Meryem4343 çünkü detaylı olarak hepsi gözlemlıyor burun kemıgını dıgerı göremedı dıyelım ölçemedı ama diğerleride inceliyor ve bir iki sanırım asıstan bir ikisi normal doktor oluyor Başka hastaneye gittim oralarda aynı devlette hep 3 4 doktor gelıyor
Bennureyla Meryem4343 benim de kanuni araştırmadaydı ikili testim oradada doktorun yanında asistan vardı.