Onureyd ben değil ama arkadaşım doğurdu 26. Haftada pet şişe kadar vardı yoktu oğlu 75 gün küvezde kaldı. Ama şuan dünya yakışıklısı 6 aylık falan oldu maşallah tosun paşa 😍 bide eltim ikizlere hamileydi riskli bi gebelikti onun şehir şehir gezdi riskten dolayı. İkizlerden biri iyi değildi beslenemiyordu. Alalım dediler aldırmadı sonra kordon boynuna dolandı acil aldılar şimdi ikisi de dünya güzeli onlarda 5 aylık oldu. Yani diyeceğim o ki yiyecek ekmekleri varsa ister 25 ister 35 haftalık olsunlar bir şekilde bu hayata tutunuyorlar bol bol dua edin sizin için bende edicem bebişler sağ salim büyicek Rabbimin izniyle 🙇🏻♀️💕💕💕