mysa26 Merhaba 29. Haftadayım. Tam anlatamıyorum ama yemek borum sanki hep dolu gibi ama yemek yiyeli baya bir zaman oldu bu his hala geçmiyor. Reflü gibi değil,mide yanmam yok. Sizlerde de var mı, nasıl geçirdiniz?
Seyoriin97 mysa26 boğaz reflüsü olabilir çok geçmiş olsun. Bende çok sıklıkla olur bu şikayetler yattıgımda devamlı boğazımda baskı olur mesela. Sağlıksız beslendiğim zamanlar oluyor genelde. Mide koruyucu kullanarak atlatıyordum hamilelik olmadan önce😢 şuan yine ara ara oluyor yediklerime dikkat ettiğimde azalıyor
Glsmtt Bende de bi ara olmustu doktora gittim bi ilac verdi gecti yani benimki sanki bir sey varda orada tikali kalmis gibiydi
Ayseanneeee Bende de var her dakika hissettiriyor.Nasil geçer bilmiyorum özellikle gazlı asitli şeyler yiyince oluyor.
Elif-3466 Yavaş ve az az sürekli yenince daha az oluyor o his dik oturmaya çalışın yedikten sonra maden suyu ile de destekleyebilirsiniz
mysa26 Çok teşekkür ederim. Bende arda sırada oluyordu. Maden suyu içtim biraz azaldı. Tekrar olmaya başalrsa doktora söylerim artık