efeninannesi5 Ladyys birde bende belirti çok yoktu bazen kasığıma bişey batar gibi oluyordu bide belim çok fazla ağrıdı zor eğilip dogruluyordum test yaptım çıkmadı bı kaç gün sonra leke geldi hastalanmadim öyle olunca anladım zaten
Suhiss Ladyys gogus sizlamasi genelde hamilelik belirtisi oluyor ama biraz daha bekleyip erken gebelik testi yapin oteki cikmaz
Ladyys Suhiss aynen deneyeceğim midem de kötü bakalım artık ovülasyon testimde pik durumda anlamadım bu işi
cerenimmoo En iyisi kan testi vermek ben 2 gün geciktim aynı belirtiler bende de vardı kan testi 61,9 pozitşf çıktı şuan hamileyim 5 haftalık gözüküyor 😊
Ladyys cerenimmoo evet ama testte pozitif görmeden bi kan veresim yok nedense olmadı pzt kan mı versem ay kafam allak bullak oldu
Ladyys efeninannesi5 bende de garip belirtiler çıktı daha önce ki hamileliklermde olmamıştı psikolojik mi yoksa hamilelik mi anlamadım
Ladyys efeninannesi5 hayır hiç mide bulantım ve kasık ağrım olmaz bazen göğüs hassasiyetim olur ama 3-4 gün kala olurdu bu kadar önceden hassaslaşmazdı uçları bile acıyor
Ladyys Busraltn canım normalde sabah yapacaktım dayanamadım şimdi yaptım negatif çıktı ama hala belirtilerim var adete de 7 gün var olsa çıkardı bence belki bu ay erken adet olacağım bilemiyorum