hanimlar bebeğim sağ tarafıma yada sağ göğüs kafesine toplanıo hep sonra dan yön değişiyor aşağı inio ama sağda iken çok zorluyor sanki içinden çıkacak toplanio sertleşio dokununca karnıma sert yuvarlak top elime gelio ve bazen göbeğim dışarda yürürken bile sağ taraftan şişiyor masajla yönünü düzeltsem.zarar verir mi hafif masajla dönmeye çalışıyor sanırım ya göğüs kafesime yada sağ belime doğru zorluyor