Arkadaşlar 38+3 üm tam kaburgamda ayakları var şuan sağ tarafımda. Öyle bir vuruyor ki canım yanıyor resmen ve zıplatıyor yerimden. Mahvoldum 2-3 gündür 1 saatlik uykuyla dolanıyorum. Sizde de böyle oluyor mu ayağını resmen kaburgamın üzerinde hissediyorum. Canım çok yanıyor :(