Derinnmom aşkım dedigim gibi yenidoğan bebişler biraz sıkıntılı sancılı oluyorlar haliyle dünyaya alışmaya çalışıyorlar bide onlarin gözünden bakmak lazım dediğin gibi esimle sabaha kadar uyumadigimiz oluyordu uykusuzluktan mideme vuruyordu sürekli emmekten sütüm olmuyordu çok ağladım çok yıprandim ama 1. Ayi dolduktan sonra bir nebze olsun rahatladım geçecek emin ol 🥹🤍